Kendi bilgisayarımda Bitcoin kazabilir miyim?

Kısa cevabı, tabi ki kazabilirsin..

İlk başta bu işleri araştırırken, en kolay yöntemin "www.nicehash.com" üzerindeki minnoş uygulamayı kullanmak olduğunu keşfettim.
Bu uygulama, sizin makinenizi kontrol ediyor, işlemcinizin, ekran kart(lar)ınızın en etkin olarak hangi sanal parayı kazabileceğine karar verip işleme hemen başlıyor.

Ben Lenovo Z50 laptopımla, günde 20 cent'lik bitcoin kazabiliyorum.

Bu işlemi kendi bilgisayarınızda denemek için izlemeniz gereken adımlar şunlar;
1. www.nicehash.com'a girin, kendinize bir hesap oluşturun.
2. Oluşturduğunuz hesap içerisinde size bir "Wallet" verilecek. O ilginç karakter dizisi, sizin nicehash için kullanacağınız cüzdanınız. Yani paranız oraya gidecek.


3. https://miner.nicehash.com/ 'a girin, oradan bilgisayarınıza "NiceHash Miner" uygulamasını indirin.
Kazma işini yapan uygulama bu.
4. Uygulamayı kurduktan sonra çalıştırın. Bırakın makinenizi incelesin, neler yapabileceğine baksın.
5. Karşınıza bu ekran geldiği zaman, wallet kısmına 2. adımdaki cüzdan bilginizi girin.

6. Bu 5 adımı tamamladıktan sonra "Start" tuşu, aktifleşecek. Siz de para kazanmaya başlayabileceksiniz.

Burada dikkat etmek gereken şey, kazma işlemi bilgisayarınızın kaynaklarını hayli yüksek oranda kullanan bir işlem.
Bundan dolayı bilgisayarınız bayağı yüksek seviyede ısınabilir.
Önleminizi ona göre alın, bana birşey olmaz demeyin ;)

Nicehash miner, 0.0015 btc'lik bölümlerle ödeme yapıyor.
Ondan dolayı, aa benim içeride 1 dolarım var, neden alamıyorum demeyin. 
Bugünün fiyatıyla, hesabınızın değeri 8.4 USD'nin üzerine çıkmadığı durumda, ödeme almaya hak kazanamıyorsunuz.

Bir sonraki yazımda cloud mining'den bahsedeceğim.. Hatta cloud mining'le ilgili yaptıpım ilk videoyu buradan izleyebilirsiniz..




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mining bilgisayarı(rig) nedir?

ASIC cihazlarla bitcoin kazmak ne kadar karlı?